Skoči na vsebino
36. Marketinška delavnica CENTR-a v Ljubljani

36. marketinška delavnica CENTR-a v Ljubljani


Konec oktobra je Register .si v Ljubljani gostil sekcijo za marketing pri združenju evropskih registrov – CENTR.

Udeleženci delavnice smo, tako v živo, kot tudi preko videokonference, izmenjali prakse in izkušnje, ki nam pomagajo razumeti dinamiko nosilcev nacionalnih vrhnjih domen. Sodelavci na Registru .si smo predstavili aktivnosti ob 30-letnici in z njimi delili izkušnje pri promociji .si in pomenu ozaveščanja javnosti o nacionalni domeni. Dotaknili smo se vprašanj o družbeni odgovornosti, saj nas je nekaj od evropskih registrov trajnostne prakse že vpeljalo v poslovne procese. K sodelovanju smo povabili tudi sodelavce Si-Certa, kjer je ga. Jasmina Mešić predstavila kampanjo ozaveščanja z osnovami informacijske varnosti na delovnem mestu (varnivpisarni.si) in delila napotke, kako oblikovati in tržiti spletne tečaje na družbenih omrežjih. Po prispevku ga. Jelene Burnik, vodje mednarodnega sodelovanja in nadzora pri Informacijskem pooblaščencu RS, pa se je razvila tudi razprava o t.i. “temnih vzorcih” (angl. dark patterns), kjer upravljalci spletnih strani z namenom manipuliranja uporabnike zavajajo v določene odločitve.

Veseli nas, da je bila izkušnja udeležencev delavnice pozitivna in da smo kot organizator dogodka pomagali pri promociji Slovenije in naše nacionalne domene .si.

Sorodne vsebine

Varno in zanesljivo: Vaje za neprekinjeno poslovanje domene .si

TTX (Tabletop Exercise) je vaja kriznega upravljanja, kjer člani organizacije odigrajo odziv na določen dogodek, incident oz. informacijsko varnostno grožnjo. Gre za način preverjanja in izboljšanja pripravljenosti organizacije na morebitne varnostne incidente.

Več …

Od vidnega k tipnem- za boljšo dostopnost spletnih strani

Register.si, organizator tekmovanja Netko, se je letos povezal z društvom slepih in slabovidnih Svetloba, z namenom ozaveščanja o pomembnosti prilagoditve spletnih strani za slepe in slabovidne. Skupaj smo ustvarili projekt »Od vidnega k tipnem« in se zavezali, da bomo problematiko dostopnosti spletnih strani naslovili na širšo javnost.

Več …

Znamke, geografske označbe in domene

Znamke, geografske označbe in internetne domene so tri povsem ločene pravice, ki pa se zaradi podobnega načina uporabe na spletu pogosto prepletajo in zato tudi zlahka neupravičeno zamenjujejo. Znamka in geografska označba označujeta izvor blaga oz. storitev ter povezavo med tem blagom/storitvami in določenim ponudnikom, enako funkcijo pa lahko ima tudi domena.

Več …